Οι τοπικοί αντιδήμαρχοι και οι αρμοδιότητές του
Έχουν τις αρμοδιότητες του προέδρου της κοινότητας
Οι αντιδήμαρχοι ορίζονται από το δήμαρχο, ο οποίος τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες, τόσο στη διοίκηση του δήμου, όσο και σε μια ή περισσότερες κοινότητες που συνενώθηκαν με τον «Καλλικράτη».
α) Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών της κοινότητας.
β) Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και εργασιών που εκτελούνται στην κοινότητα.
γ) Η μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού της κοινότητας.
δ) Η υπογραφή με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της δικαιοδοσίας της κοινότητας.
ε) Η συνεργασία με τους προέδρους για την επίλυση των προβλημάτων της κοινότητας
και κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να ορίσει ο δήμαρχος.
Ο αρμόδιος για μια δημοτική κοινότητα αντιδήμαρχος, πέρα από τις αρμοδιότητές του ως προέδρου της κοινότητας, ασκεί και τις εξής άλλες αρμοδιότητες:
α) Χορηγεί άδειες καταστημάτων και επιχειρήσεων
β) Χορηγεί πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης
και γ) Εκδίδει βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας
Η μεταβίβαση αρμοδιότητας του δημάρχου στον αντιδήμαρχο, γίνεται με έκδοση διοικητικής πράξης από το δήμαρχο και ο αντιδήμαρχος πλέον είναι ο αποκλειστικά αρμόδιος για το συγκεκριμένο θέμα και μάλιστα ούτε ο δήμαρχος μπορεί να παρέμβει και να τον υποκαταστήσει στην αρμοδιότητά του.
ΠΗΓΗ dimosdionisou.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου