ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΦΙΔΝΩΝ

Θα ήθελα να τονίσω ότι αυτό το blogs δεν έχει καμμία σχέση με την επίσημη Κοινότητα Αφιδνών και απλώς αναφέρω αυτό το όνομα για να δείξω ότι θα καταδεικνύω προβλήματα,θέσεις , αντιθέσεις ,κόντρες κλπ που γίνονται και λέγονται στον τόπο που ζώ

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

ΤΡΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΑ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ ΠΑΛΑΤΙΩΝ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ, 14 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2011


1)ΣΧΟΛΕΣ ΓΟΝΕΩΝ
Η Δημοτική κοινότητα Νέων Παλατίων σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου ξεκινά την  λειτουργία ΣΧΟΛΩΝ ΓΟΝΕΩΝ .
Η Επιμόρφωση θα γίνεται από ειδικούς συνεργάτες του Υπουργείου Παιδείας και της Γενικής Γραμματείας δια βίου Μάθησης και θα είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Τα τμήματα θα είναι ολιγομελή και τα μαθήματα θα γίνονται στο Πνευματικό Κέντρο των Νέων Παλατίων(Σαπανίδειο).
Η Πρόσκληση απευθύνεται προς τους γονείς ολόκληρου του Δήμου Ωρωπού(και όχι μόνο των Νέων Παλατίων),και το πρόγραμμα μπορεί να το παρακολουθήσει οποιοσδήποτε ενήλικας(18 και άνω), ακόμα και αν δεν έχει παιδιά,όπως επίσης και οι δύο γονείς.
Σχετικές αιτήσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα μπορείτε να προμηθευτείτε από τα γραφεία της Δημοτικής Κοινότητας των Νέων Παλατίων(πίσω από τον Ο.Τ.Ε)και από τους  Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Σκάλας Ωρωπού και Νέων Παλατίων.

2)Εκπαίδευση των μεταναστών στην ελληνική γλώσσα, την ελληνική ιστορία και τον ελληνικό πολιτισμό «Οδυσσέας» 
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης διαρθρώνεται σε δύο επίπεδα, Α1 και Α2, διάρκειας 125 και 175 ωρών αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα:

Επίπεδο Α1: Εισαγωγικά μαθήματα στην ελληνική γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό, καθώς και στον τρόπο ζωής της ελληνικής κοινωνίας. Οι εκπαιδευόμενοι αποκτούν τη γλωσσική δεξιότητα αλλά και πρακτικές κοινωνικές δεξιότητες, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις επικοινωνιακές καταστάσεις της καθημερινής ζωής και να εξοικειωθούν με το κοινωνικό περιβάλλον, την ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας.
Επίπεδο Α2: Μαθήματα ελληνικής γλώσσας, στοιχείων της ελληνικής ιστορίας και του ελληνικού πολιτισμού. Στο συγκεκριμένο επίπεδο, προβλέπονται δύο (2) θεματικές ενότητες: Μαθήματα ελληνικής γλώσσας, διάρκειας 150 ωρών, και Στοιχεία της ελληνικής ιστορίας και του ελληνικού πολιτισμού, διάρκειας 25 ωρών. Μετά την ολοκλήρωση του ανωτέρω επιπέδου, οι εκπαιδευόμενοι δύνανται να συμμετάσχουν στις εξετάσεις της Γ.Γ.Δ.Β.Μ. για την απόκτηση του Πιστοποιητικού Ελληνομάθειας επιπέδου Α2, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία.
Οι υποψήφιοι κατατάσσονται στα επίπεδα Α1 και Α2 κατόπιν αξιολόγησης του επιπέδου ελληνομάθειας, με χρήση κατάλληλου «εργαλείου ανίχνευσης γλωσσικών δεξιοτήτων». Και στα δύο επίπεδα μάθησης, και εφόσον διαπιστωθεί η επιτυχής ολοκλήρωση ενός επιπέδου, χορηγείται στον εκπαιδευόμενο Πιστοποιητικό Διά Βίου Εκπαίδευσης.
Ο κάθε εκπαιδευόμενος υποχρεούται να παρακολουθήσει συστηματικά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο οποίο έχει ενταχθεί. Το όριο των απουσιών καθορίζεται στο 20% επί του συνόλου των ωρών. Σε περίπτωση που υπερβεί το όριο των απουσιών, διαγράφεται από το συγκεκριμένο τμήμα και υποχρεούται, εφόσον επιθυμεί, να ενταχθεί και να επαναλάβει το συγκεκριμένο επίπεδο.
Αιτήσεις και πληροφορίες για το πρόγραμμα,μπορούν να παραλαμβάνουν οι ενδιαφερόμενοι από τα γραφεία της Δημοτικής Κοινότηας Νέων Παλατίων,αλλά και από τον Δήμο Ωρωπού.

3)Εθνικό Πρόγραμμα Εθελοντικής Δράσης για τη Διαχείριση Κινδύνων και Κρίσεων και την Αντιμετώπιση Εκτάκτων Αναγκών: «Προστατεύω τον Εαυτό μου και τους Άλλους».
Η διαχείριση του κινδύνου αποτελεί τη συνισταμένη ενός πλέγματος ενεργειών που συντείνουν σε έναν κοινό στόχο, την αντιμετώπιση της έκτακτης ανάγκης. Η εθελοντική δράση επιτυγχάνει το βέλτιστο αποτέλεσμα μέσα από τη συντονισμένη παρέμβαση, η οποία γίνεται με συγκεκριμένους κανόνες και προσχεδιασμένο πλάνο ενεργειών.

Τα τελευταία χρόνια, είμαστε μάρτυρες καταστροφικών φυσικών φαινομένων, εκ των οποίων κάποια προκαλούνται από ανθρώπινες δραστηριότητες ενώ άλλα είναι ανεξάρτητα από τον ανθρώπινο παράγοντα.
Τη θερινή περίοδο, οι Δήμοι και οι Κοινότητες που γειτνιάζουν με δασικές εκτάσεις, οργανώνουν εθελοντική πυρασφάλεια. Έχει διαπιστωθεί, όμως, ότι, στην τεράστια πλειοψηφία τους, οι εθελοντές υστερούν στον τομέα της καταστολής. Συγκεκριμένα, όταν εκδηλωθεί η πυρκαγιά, οι εθελοντές πρέπει να ενεργούν ακολουθώντας ένα προκαθορισμένο πρόγραμμα δράσης, στο οποίο ο καθένας να έχει συγκεκριμένο ρόλο έτσι ώστε η αυθόρμητη εμπλοκή τους να μην έχει ακριβώς τα αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Στους πρόσφατους σεισμούς, διαπιστώθηκε η αναγκαιότητα ενημέρωσης του κόσμου, σε δύο κυρίως παραμέτρους, για τις ενέργειες κατά τη διάρκεια του σεισμού και για εκείνες που αποσκοπούν στη διάσωση πληγέντων και την παροχή πρώτων βοηθειών.
Οι βασικές γνώσεις ναυαγοσώστη είναι ιδιαίτερα χρήσιμες κατά τη θερινή περίοδο στις παραλίες και στα θαλάσσια ταξίδια και προσφέρουν τη δυνατότητα άμεσης παρέμβασης, χωρίς να εκθέτουν σε κίνδυνο τη ζωή του παρεμβαίνοντος. Η εξοικείωση, επίσης, με τις οργανωτικές δομές και την εφαρμογή των σωστικών ενεργειών καθώς και με τη χρήση των σωστικών μέσων στη ναυσιπλοΐα είναι επιβεβλημένη.
Σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων, η συντεταγμένη και οργανωμένη δράση των πολιτών μπορεί να αποτρέψει πολλά δυσάρεστα και να σώσει κυριολεκτικά ζωές.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποιείται από κοινού με τα Υπουργεία Προστασίας του Πολίτη (Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας – Πυροσβεστικό Σώμα – Λιμενικό Σώμα), Εθνικής Άμυνας (Κ.ΟΜ.Α.Κ), Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων (Ο.Α.Σ.Π.), καθώς και τις εθελοντικές οργανώσεις Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός και Μ.Κ.Ο. Praksis.
Στόχος
Το πρόγραμμα εκπαιδεύει πολίτες-εθελοντές στην απόκτηση δεξιοτήτων διαχείρισης κινδύνου στο πλαίσιο της διά βίου μάθησης ώστε οργανωμένα να παρεμβαίνουν άμεσα, ουσιαστικά και προγραμματισμένα, για να προστατεύουν τον εαυτό τους και τους συμπολίτες τους κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι επιδιωκόμενες δεξιότητες είναι:
• Λήψη αποφάσεων και λύση προβλημάτων
• Ομαδοσυνεργατική δράση
• Διαχείριση πληροφορίας
• Αυτοπροστασία
• Παροχή Πρώτων Βοηθειών - Διασώσεις
• Οργάνωση - Διαχείριση καταυλισμών
• Ψυχοκοινωνική στήριξη πληγέντων
• Διαχείριση πανικού
Χρηματοδότηση
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ελληνικό Δημόσιο.
Επιπρόσθετα στοιχεία
Οι εθελοντές εκπαιδεύονται στα παρακάτω θεματικά πεδία:
• Γνωσιακές παράμετροι του κινδύνου(Λύση προβλήματος/Λήψη απόφασης – Διαχείριση πληροφορίας – Διαχείριση πανικού – Λειτουργία σε ομάδες)
•Πυρκαγιές – Πλημμύρες
•Σεισμοί – Διασώσεις
• Ναυτικά Ατυχήματα – Προστασία θαλάσσιου περιβάλλοντος
• Πρώτες βοήθειες – Διαχείριση καταυλισμών.
• Ασύμμετρες απειλές
Η διάρκεια κάθε ημερήσιας εκπαίδευσης είναι από 4 έως 6 ώρες . Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αναπτύσσεται σε 25 ημέρες σε διάστημα 2,5 μηνών.
Η εκπαίδευση αποτελείται από το θεωρητικό μέρος (σεμινάρια - συζήτηση) και το πρακτικό μέρος (δραστηριότητες, εργαστήρια, απόκτηση βασικών δεξιοτήτων), το οποίο διεξάγεται σε ειδικούς χώρους.
Πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής θα βρίσκουν οι ενδιαφερόμενοι στα γραφεία της Δημοτικής Κοινότητας Νέων Παλατίων.

Η Δημοτική Κοινότητα των Νέων Παλατίων ,ανακοινώνει ακόμα,πως βρίσκεται σε διαρκή επαφή,τόσο με την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού,όσο και με την Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης,για να καταφέρει ακόμα και φέτος να διοργανώσει τα προγράμματα τους.(Αθλητισμός και Παιδί,Αθλητισμός και Γυναίκα,Μαθήματα Ζωγραφικής,χειροτεχνίας,θεατρολογίας κ.α)
Είμαστε αποφασισμένοι να εφαρμόσουμε μέχρι κεραίας,όλα όσα υποσχεθήκαμε στους κατοίκους των Νέων Παλατίων..

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
22950-36571
6971905368.

11 σχόλια:


Ανώνυμος είπε...
RE STI MARINALENTA AYTO ENOYOSAN OTAN ELEGAN GIA TO KHNYGI THS OYTOPIAS.NASYNERGASTOYN ME TH KYBERNITIKH EPIMORFOSI.EYTYXOS POY DEN ZOYSATE TADYSKOLA XRONIA GIATI THA MAS PLASARATE SAN KOINONIKH SYMETOXI TA SXOLIA THS OIKOKOIRIKHS THS FREIDERIKHS.
ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ είπε...
Οι άνθρωποι είναι τόσο μικροί και τόσο μεγάλοι ταυτόχρονα. Τη μια στιγμή τους βλέπεις να είναι γενναιόδωροι, να μεγαλουργούν, να είναι ανιδιοτελείς, την άλλη μέρα να μαζεύονται στο καβούκι τους έτοιμοι να πετάξουν το δηλητήριο τους σ΄όποιον βρεθεί κοντά τους, χωρίς διάκριση, έτοιμοι να προστατεύσουν τον πολυβασανισμένο και ταλαίπωρο εαυτό τους. Αυτή είναι η στιγμή που κλείστηκαν μέσα στην περιστροφική κίνηση του μαυλού τους, μέσα στην περιστροφική κίνηση του φόβου τους. Είναι η στιγμή που οι απαγορεύσεις, τα ταμπούν, οι ανασφάλειες, η έλλειψη εμπιστοσύνης, η ιδιοτέλεια, ο εγωισμός, κυριαρχούν. Ειναι η στιγμή που δεν ακούεις πραγματικα τι σου λέει ο άλλος, είναι η στιγμή που ακούεις τα πράγματα όπως εσύ θέλεις, είναι η στιγμή που η μικρότητα της αντίληψης σου, παραγκωνίζει τοαπέραντο του είναι σου, είναι η στιγμή της σύγκουσης του ανθρώπου - με τον Άνθρωπο, είναι οι στιγμές που νιώθεις πραγματικά δυστυχισμένος. Μέσα σε αυτή την τραγική κατάσταση του εαυτού μας, που μας ανακυκλώνει τα αισθήματα μας και μας κάνει να παλεύουμε μέσα στη λάσπη που δημιουργήσαμε γύρω μας, ζούμε πολλοί από μας καθημερινά. Ο νους έχει υπνωτιστεί στην προσπάθεια του να επιβιώσει στα μικρά καθημερινά πράγματα και έχει κλείσει τις πόρτες στη μεγάλη επέκταση αντίληψης της ζωής που θα μπορούσε να έχει. Η φωνή που μας φωνάζει "μην πίανεσαι από αυτό που σου είπε ο φίλος σου, ο γείτωνας σου, ο εργοδότης σου, δεν είναι αληθινό, δεν απεθύνεται πραγματικά σε σένα, τα έχει με τον ευατό του, νιώθει ανασφαλής και φοβισμένος" δεν την ακούς γιατί και εσύ είσαι επικεντρωμένος στα ίδια πράγματα, λειτουργείς και εσύ με παρόμοιο τρόπο
ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ είπε...
Η μικτή μας φύση! Η απελπισμένη φωνή των πολιτισμών. Θνητοί που αισθανόμαστε Θεοί. Ασκητικοί περιορισμοί. Ψυχή που εξαντλείται στην εξόφληση σφαλμάτων του παρελθόντος. Άρρητα αμαρτήματα που επιζητούν την υπέρβαση της φύσης μας για να δικαιολογηθούν. Η ουράνια προελευσή μας αναζητεί τις καθαρές ιδέες, για την ευδαιμονία της. Ορφικοί στοχασμοί, για το βίο του ανθρώπου σε σχέση με τη διάσταση του χρόνου. Στο ταξίδι της ζωής, η ηρεμία κατακτιέται, αν με αντικειμενικότητα γνωρίσει κανείς τον εαυτό του, και τη φύση του. Όταν συνειδητοποιήσει τη θνητότητα του, την κατοχή ενός φθαρτού σώματος, που εύκολα μπορεί να πληγωθεί, και είναι εκτεθειμένο σε κάθε λογής πίκρες και βάσανα, από τη γέννηση του μέχρι το τέλος του. Όταν η ψυχή μπορεί να αντιληφθεί τα συγκρουσικά πάθη, τις παρορμητικές επιθυμίες, την αβεβαιότητα και αστάθεια του σήμερα, την αξία της συγνώμης, της συγχώρησης, της καλωσύνης, της αγάπης, δικαιωματικά μπορούμε να ζούμε με γαλήνη και ηρεμία, και με χιούμορ ν' αντιμετωπίζουμε γενναιόδωρα ό,τι και να μας συμβεί
Ανώνυμος είπε...
xristofore ase gia piasto apo tin arxi des ligo ti zoi kai tin alithia katamata.
Ανώνυμος είπε...
ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΝΑ ΑΦΗΝΑΝ ΤΗ ΜΑΡΙΝΑΛΕΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ.ΤΟΧΟΥΝ. ΤΙ ΛΕΣ ΧΟΥΑΝ ΖΑΦΕΙΡΗ?
ΠΑΛΙΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ είπε...
ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΣΤΕΦΑΝΕ ,ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ.ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΟΥΝ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΠΛΕΥΡΑ. ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ,ΜΗ ΜΑΣΑΣ,ΦΑΤΟΥΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ.
Ανώνυμος είπε...
ΡΕ ΠΑΛΙΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΤΟΥ ΖΑΦΕΙΡΗ ΓΙΑ ΚΑΝΤΟ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΛΙΑΝΑ.ΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΦΑΕΙ ΔΗΛΑΔΗ?
ΠΑΛΙΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ είπε...
ΕΣΕΝΑ ΕΝΟΟΥΣΑ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΟ ΚΟΥΤΟΡΝΙΘΙ. ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ. ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΑΦΟΡΜΕΣ ΓΙΑ ΛΑΣΠΗ. Η ΣΧΟΛΗ ΜΑΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΒΑΛΕ,ΛΟΓΩ ΚΑΚΙΑΣ.
Ανώνυμος είπε...
ΟΠΑ.ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΘΥΜΟ,ΚΑΚΙΑ,ΑΓΕΝΙΑ.ΔΕ ΣΕ ΒΡΙΣΑΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ. ΤΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ.ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΣΧΟΛΗ ΧΑΙΡΕΤΗΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΙΩΣΗΦ,ΣΤΟΝ ΑΔΟΛΦΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.
Ανώνυμος είπε...
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ?ΚΟΛΩΣΑΜΕ. ΚΟΛΩΣΑΜΕ? ΚΥΡΙΕ ΖΑΦΕΙΡΗ? ΤΙ ΣΕ ΦΟΒΗΣΕ ΟΙΩΣΗΦ? ΑΧ ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ ΘΕΛΕΙ ΚΟΤΣΙΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.ΑΛΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ,ΘΑ ΑΚΟΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ.
Ανώνυμος είπε...
polu kala ma nea programata!!!!!alla tha prolaveis na ta kaneis!!!!alla gia antipoliteusi wraia pragmata proteinei

1 σχόλιο:

  1. καλά τα βλέπω μήπως λέω μήπως πρέπει να τα δουν και οι ΚΕΠΕΣΙΔΗΣ (πρόεδρος δημοτικής κοινότητας Αφιδνών) και ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ (πρόεδρος Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων νηπιαγωγειου -δημοτικού σχολείου Αφιδνών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή